Technická data vozu
> Hlavní stránka
> Jak jsem Mercedes kupoval
> Technická data vozu
> Dobové foto Mercedes
> Restaurování vozidla
> Válečné foto jiných Kfz.31
> Muzeum Na demarkační linii Česko
> Museum Victory USA
> modely Kfz.31
> Vyjádření výrobce DaimlerChrysler
> Četnické humoresky
> Military Technical Museum Chernogolovka, Rusko
> Dánsko
> Přibyl Praha
> Parque de las Ciencias de Granada, Španělsko
> Ambulance Phäenomen-Granit 25 z Rumůnska
> Ambulance Phäenomen-Granit 25 Červený kříž Německo
> Phäenomen-Granit 25 ve stavbě

Technická data vozu
Karoserie Kfz.31 byly vyráběny v letech 1935-40 německou karosářskou firmou Christian Miesen v Bonnu. Jednalo se o jednoduchou, lehkou, hranatou, dřevěnou konstrukci pobitou hliníkovým plechem. Karoserie Kfz.31 byly montovány na různé podvozky lehkých nákladních automobilů. Kfz.31 měly nosnost jen asi 800 Kg a většinou se používaly jako sanitní vozidla pro přepravu raněných na 4 lůžkách, dále pak jako poštovní vozidla, na přepravu lehčích nákladů a lidí.
Jelikož vozidla Kfz.31 byla dřevěná, moc se jich nedochovalo, většinou asi shnily, nebo je sežral červotoč.


Značka: Mercedes-Benz
Rok výroby: 1940
Typ: Kfz.31
Druh vozidla: skříňový dodávkový automobil
Barva: panceřová šeď
Počet míst: 3+6
Typ: LE.1100
Číslo podvozku: 10370034.237
Moror: M143
Počet válců: 6 v řadě
Palivo: benzín
Rozvod: SV
Obsah motoru: 2214 ccm
Výkon motoru: 32kW (44k)
Číslo motoru: MOTO 230 č.10143059 Nr.124
Pohot. váha: 2300 kg
Už. zatížení: 800 kg
Celková váha: 3100 kg
Hmot. přední: 1150 kg
Hmot. zadní: 1950 kg
Skup. odruš.: III
Pneumatiky: 7,00-20
Pohon: zadních kol
Pérování: půleliptickými listovými pery
Rozvor: 3200 mm
Délka vozu: 5000 mm
Šířka vozu: 1900 mm
Výška vozu: 2200 mm
Příp. brzd: 1500 kg
Příp. nebr: 940 kg
Brzdy: hydraulické
Provozní: ANO
parkovací: ANO
nouzová: ANO
Převodovka: manualní 4 dopředu, 1 zpátečka
Spotřeba: cca 18-20 l/100 km
Svíčky: W145 P1 Bosch 18
Startér: Bosch typ CG06/6 ARS2



Výrobní štítek

Výrobní číslo motoru

Elektro

 

 

TOPlist