Kniha
návštěv a diskuse |
<< předchozí příspěvky | další příspěvky >> |
|
||
http:// | ||
Vážení, pokud jste stejně nespokojeni s arogancí moci soudruha Paroubka, můžete podepsat petici za jeho odstoupení na http://www.dostparoubka.cz/. Maruška |
|
||
http:// | ||
My zatím renovujeme pouze válečný vlek a teď začínáme restaurovat TEMPO. Fotky sem průběžně dávám. Mám jen jednoho zaměstnance v muzeu a práce má až nad hlavu. Poslední dobou jsem se spíše věnoval shánění exponátů do muzea. Na restaurování je potřeba dostatek času a hodně peněz. Nyní jsem v situaci, že se můj dům, kde mám veterány, bude bourat, protože stojí v cestě povrchovému dobývání uhlí. Mostecká uhelná společnost mi za můj dům nabídla velikou halu, takže nás čeká stěhování a konečně vznikne velké reprezentativní muzeum otevřené pro veřejnost. Maruška |
|
||
xKlozJ@seznam.cz | ||
http:// | ||
Zdravím pane Sieber!Bylo by možné průběžně doplňovat fotky z restaurování všech vašich veteránů?Jinak pěkná stránka.Jen tak dál!díky Honza |
|
||
http:// | ||
Bydlí v Městečku Trnávka. Po kontaktu se podívám. Na email Vám zašlu foto jeho TL4... |
|
||
http:// | ||
Já pana Zezulu neznám, pokud budete mít na něj kontakt, pošlete mi ho. Rád se s ním spojím a restaurování budu kozultovat. Maruška |
|
||
http:// | ||
Držím palce ať se to povede!!! Možná by nějaké info o vozech NAG věděl pan Zezula, který velkým je sběratelem těchto LKW. Má dokonce několik náklaďáků vyrobených před rokem 1920. |
|
||
http:// | ||
Já jsem z toho podvozku úplně unešený. Historie tohoto vozu byla asi dost pohnutá. Zatím jsem vypátral, že někdo zřejmě postavil maringotku na tento podvozek a přivařil k přednímu řízení a nápravě oj, aby s maringotkou mohl jezdit. Pak maringotku postavili do lesa na horách v Sudetech, kde stála několik desetiletí. V této maringotce občas přespával myslivec, starý Sudeťák, který měl hádavou ženu a utíkal před ní do lesa. Když před deseti lety zemřel, maringotka osiřela. Později začal jeden stavebník stavět dům a vdova po Sudeťákovi nabídla stavebníkovi, ať si tu starou maringotku veme na stavbu, aby měli v čem přespávat. Maringotka byla celá pobitá prkny až na zem, takže podvozek nebyl vidět a teprve když prkna odstranili, zjistili, že má zajímavý podvozek. Maringotka pak stála 5 let na stavbě. Na stavbě vypomáhal i jeden místní bezdomovec a po dokončení stavby majitel maringotky jí nechal odtáhnout bezdomovci ke smetišti a ten v ní rok bydlel. Pak maringotku náhodou objevil kamarád, který mě jí ukázal. Následně jsem podvozek maringotky od bezdomovce a stavebníka koupil. Toť zatím výsledek mého pátrání, ale budu pátrat dál. Až získám více informací o tom, jak NAG vypadal, tak se pokusím dostavět chybějící korbu a kabinu. Bude to určitě náročné, ale dá se to udělat. Kdyby komunisti neroztavili spoustu starých veteránů v hutích, pod heslem: "Každá tuna oceli, rána imperialistickým štváčům!", zůstalo by v tomto státě více takovýchto nádherných veteránů. Maruška |
|
||
http:// | ||
To jsem rád, že jsem Vám pomohl. Podvozek je velice zachovalý! Škoda, že se nedochoval motor a chladič :-(( korba a kabina se dá udělat. Jaký měl asi tento nádherný těžkopádný náklaďák osud? |
|
||
http:// | ||
Díky, díky, díky, to je snad opravdu ten NAG, jehož podvozek vlastním. Teprve dnes jsme nalezli na náboji značku NAG a najednou nacházím i foto, jak automobil vypadal. To je neskutečně napínavé. Teď ještě zjistit, z jakého roku pochází a pak dostavět korbu a kabinu. Maruška |
|
||
http:// | ||
Dobrý den, na těchto stránkách: http://www.heimatsammlung.de/motiv_unter/auto/auto.htm jsou fotografie LKW NAG. |
<< předchozí příspěvky | další příspěvky >> |